måndag 26 november 2012

Sista passet body balance

"Jag vrickar aldrig fötterna!" deklarerade jag i lördags.

I går när jag var ute och sprang trampade jag snett. Fast det gick bra. Jag sprang färdigt mina fyra kilometer, jag körde tre tabatacirklar och en bicepstabata, jag yogade och stretchade. I natt när jag gick upp för att gå på toa kände jag dock av det. Fast det är inte så illa, jag haltar inte utan är mest bara öm.

Som tur är för idag är det dags för sista passet body balance. Åtta år, lite från och till, av body balance. Mestadels med samma ledare. Min nostalginerv får frispel av sånt. Men det blir bra! Nya utmaningar skrämmer oftast skiten ur mig och jag behöver komma ur min comfort zone.

2 kommentarer:

  1. Kommer du inte fortsätta köra BB alls? Eller är det att du byter gym? Utanför comfort zone är bra. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det nya gymmet är inte anknutet till Les Mills så nej, ingen body balance. Däremot har de planerat att börja med yoga så jag hoppas på att tiden för de passen kommer att stämma för mig.

      Radera