torsdag 15 november 2012

Novemberutmaning: Vecka 2

ANDRA VECKAN AVVERKAD!

Antal poäng: 488

Bra: Vattendrickandet, D-vitaminerna och vadstretchen går fint. Även bra utdelning på styrketräning.

Att förbättra: Fortfarande yogastretch. Vi stretchar iofs en hel del under passen i body balance och jag brukar stretcha höftböjaren ofta. Men ändå.

Mått: Midja och mage oförändrade, -1 cm över bröstkorgen.

Mående: Pigg och glad, men lite tröttare om kvällarna än tidigare.

Jag har ätit likadant som första veckan, med undantaget för tortillapizza i lördags. Mycket gott! Har tröttnat lite på kvarg (kanske fullt logiskt eftersom jag har ätit det nästan konstant i ett halvår), men lärt mig gilla avocado på riktigt! Jag ligger efter lite med poängen, men jag tror inte att det ska vara något problem att hämta upp dem. En högre växel de två sista veckorna borde ju passa bra!

2 kommentarer: