tisdag 6 november 2012

Kanske måste jag börja varje morgon med nötgröt och styrketräning. Och sol! Då kommer november att gå som en dans. Jag kanske ska förtydliga att jag inte alltid är så hård mot mig själv som förra inlägget kanske gav sken av. Det fanns en tid då jag var så hård mot mig själv, men då gav jag också upp på en gång. Nu är jag mer förlåtande och nästa löptur blir bra. Blir den inte det så blir nästa bra.

Två dagar till och så är första veckan av novemberutmaningen avverkad. Det känns ju nästan lite löjligt att säga efter fem dagar, men det känns bra! Hade en liten fight med en påse Zoo i helgen, men jag gick segrande ur striden. En godisbit stjälper ingen båt i vanliga fall, men nog ska jag väl kunna hålla mig borta från det en månad? Yes I can!

1 kommentar:

  1. Kul att du tittade in hos mig! Duktig du är som kämpar emot godissuget!

    Med vänlig hälsning, Therese

    SvaraRadera