torsdag 22 november 2012

Novemberutmaning: Vecka 3

TREDJE VECKAN AVVERKAD!

Antal poäng totalt: 802

Bra: Vattendrickandet, D-vitaminerna och vadstretchen flyter som vanligt på fint. Har gjort en uppryckning på yoga/stretch också!

Att förbättra: Det här med att förbereda mat och mellanmål på söndagarna har ju funkat sådär.
Mått: En halv centimeter bort från midjan och en hel bort runt bröstkorgen.

Mående: Mestadels bra, men humöret har svajat lite. Måndagar verkar ha förvandlats till en usel dag. Tål att tänkas på.



Fortfarande bra kost. Inte en godisbit på tre veckor är rätt stort för mig dessutom. En vecka kvar nu och jag märker ju att tävlingsinstinkten får mig att göra några extra saker (eller om det är den Duktiga Flickan i mig). Igår kväll var jag dödstrött efter en galen dag på jobbet, men jag körde ändå ett yogapass. Mycket skönt och välförtjänta poäng. Nu är det bara en dryg vecka kvar av november och jo, jag har nog planer på att fortsätta med poängplock i december. Måste bara justera poängtrappan lite så att jag får lite mer utmaning. Nu ska jag iofs byta gym också, vilket innebär nya rutiner och bara det brukar ju bli en utmaning för mig. Men ändå, mer pepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar