lördag 1 december 2012

Novemberutmaning: Slutrapport

SISTA VECKAN+ AVVERKAD!

Antal poäng totalt: 1154

Den sista veckan bestod ju av två bonusdagar eftersom jag ville ha med alla 30 dagar i november. Mitt sikte var ju satt på 1020 poäng och det klarade jag ju med råge. För att vara ärlig så trodde jag att jag med nöd och näppe skulle nå målet, jag trodde att det skulle bli tungt och att jag skulle ge upp. Men se där, det gjorde jag inte. Mycket stolt tjej alltså.

Jag glömde att mäta i morse, men det spelar ingen större roll eftersom det inte var det som var fokus. Jag skulle ta mig igenom november utan att varje dag vilja dra täcket över huvudet och aldrig kliva upp. Visst har några dagar varit skit, men det går nog aldrig att komma ifrån. Det måste få finnas skitdagar så länge de går över.

Jag har morgontränat rätt mycket. Kivit upp halv sex och åkt till gymmet innan jobbet. Och älskat det. Faktiskt. Så mycket att jag de dagar som jag inte morgontränat varit rätt grinig (något som nästan är lite läskigt i sig).

Jag tror att min kropp har mått bra av att få ordentligt med vatten varje dag och jag tror att mina vader har uppskattat stretchingen. Båda de punkterna resulterade dessutom i full pott under hela månaden.

Belöningen då? Äsch, jag vet inte. Massage tänkte jag ju, men jag har inte bokat in något. Jag snubblade ju över en TRX till superpris för några veckor sen och det kanske får vara belöningen? Det känns liksom som stoltheten är belöning nog (jo, det låter ju fantastiskt... tråkigt) och att jag förhoppningsvis har skaffat mig nya vanor (det ska ju ta tre veckor).

Yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar