torsdag 25 oktober 2012

Paljetter och pepp

Full fart på jobbet, pyssel hemma, däckbyte och i morgon ett event med jobbet som innebär att jag får damma av guldpaljettklänningen som jag köpte av LindaK för längesen.

Men jag har ändå lyckats få till träningen. Body balance, två styrkepass, ett löpintervallpass och så yoga/stretch i morse. Men det har känts lite motigt. Det är kolsvart på mornarna och skymningen kommer ungefär när jag åker hem från jobbet. Fast morgonträning fungerar ändå bäst för mig, jag har lätt att komma upp på morgonen (ehm, allt är relativt) och jag gillar den där känslan i kroppen som kommer efter ett morgonpass.

På fredagar brukar jag ta sovmorgon (till halv sju) och gå på ett pass i funktionell styrka på lunchen. I morgon blir det dock lite tight att komma ifrån så då får det bli morgongym istället. Klurar på styrka för axlar och triceps och så kondition på det. Ska försöka få till ett pass som alstrar så mycket må bra-känsla att jag kommer att glittra i kapp med paljetterna på kvällen. Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar