måndag 29 oktober 2012

En annan typ av träning

Bakiskänslan hade gett med sig när jag klev upp igår så det blev en härlig löprunda i gnistrande snö. Några armhävningar blev det dock inte. Efter att ha släpat ris till den stora brännhögen fanns det liksom inget kraft kvar överhuvudtaget.

Nio och en halv timmes sömn blev det sedan. Skönt, kan tyckas, men när jag vaknade halv åtta i morse, en kvart efter att jag hade planerat att börja jobba, kändes det sådär. Fast det ordnade sig. Prick åtta satt jag på jobbet. Dock lätt illamående så lunchträningspeppen dog. Kan tänkas att jag yogar lite ikväll, annars får det bli en vilodag helt enkelt.

Förresten så filar jag lite på en novemberutmaning. För att hindra skitmånaden nr 1 att dra ner mig. Tror att det kan funka fin-fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar