måndag 15 oktober 2012

Breaking up

Min mage gjorde lite uppror igår, så några kettlebellintervaller blev det inte. Försökte skaka av mig ett konstigt illamående under hela dagen och tillslut ledsnade jag och tog en snabb löparrunda och se då försvann illamåendet. Hittade dessutom några stackars gula kantareller som fick följa med hem i huvan på tröjan.

Jag har för övrigt bestämt mig för att göra slut med mitt nuvarande gym. Priset ska höjas rätt rejält och tio år på samma ställe räcker nog. Dags för något nytt. Jag ska bara göra slut först och konflikträdda jag tycker såklart att det känns lite läskigt. Fast rätt, ändå, jag har ju funderat på att byta gym ett bra tag nu. Idag ska jag gå på ett body balance-lunchpass och det brukar vara nog tight att hinna duscha och äta lunch innan jag ska vara tillbaka på jobbet, så jag får nog skjuta upp avslutet tills i morgon bitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar